2009. július 7., kedd

Jakarta válaszolt!

10 perce hívott Yudhi a követségről. Sikerült beszélnie Jakartával, és most már biztos, hogy mehetek!

Mindez a repjegy mielőbbi megszerzése miatt volt fontos. Tegnap egész nap Gyuri hívását vártam az Aerovivából, de szegénynek csak zárás után volt érkezése az én dolgommal foglalkozni. Öt előtt tíz perccel még biztosított arról, hogy nem felejtett el. Én meg arról biztosítottam, hogy valószínűleg még másnap se lesz infóm arról, hogy vehetem-e a jegyet.
És mily kellemes meglepetés. Yudhi megígérte, hogy kedden hív, és kedden hívott.

Most tehát szabad az út! A napokban megveszem a repjegyet, megérkezik a vízum Jakartából, biztosítást kötök és már itt sem vagyok!

(09-07-07)


1 megjegyzés:

  1. juhhé! mármint jó, hogy mész. és rossz is, hogy mész. illetve, mindenképpen jó. csak hiányozni fogsz barátaidnak, családtagjaidnak. na, jó, egy picit nekem is :-)

    VálaszTörlés